header

header

torsdag 25 oktober 2012

Spelarpresentation

Nu har vi presenterad 11 sköna brudar ifrån Damer A här på bloggen och nu har vi kommit till den sista...

...Så sist men inte minst har vi Naciye Sekerci! 
Naciye har spelat lite mer än 3 säsongen i Lunds VK och anses vara en av de riktiga veteranerna. Naciye doktorerar på Lund Universitet och kommer ursprungligen ifrån Turkiet, dock talar fröken Sekerci utmärkt svenska nu för tiden vilket är så häftigt! Hon har en härlig humor och det är alltid roligt när Naciye är med. Fortsätta läsa för mer information om denna sköna böna.


Fina Naciye

Namn: Naciye Sekerci
Smeknamn: Nac
Ålder: 27
Tröjnummer: 2
Position: Setter
Modersklubb: GSIM
Tidigare klubbar: Alternative, IEU
Sysselsättning: Doktorand
Längd: 1.70
Civilstatus: ogift
Varför valde du Lunds VK?
- Eftersom, jag bor i Lund ;)
Tre saker ni inte visste om mig!
1. Att jag alltid har spelat som passare
2. Att jag har en "dumb" phone
3. Att jag kan flyga

Naciye in action
Vem i laget är:
Klumpigast?: ingen? ;P
Roligast?: Elin
Mest högljudd?: Lovisa ;)

Då var alla 12 spelare presenterade: Lovisa, Johanna, Elin, Isabelle, Tanja, Linnéa, Josefine, Karin, Sara, Matea, Linda, Naciye
Har du missat någon? Tryck på Damer A:s länk till höger och kolla igenom våra inlägg.
Ha det fint
/Damer A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar