header

header

måndag 15 oktober 2012

Spelarpresentation

Då har en ny vecka startat och vad passar inte bättre än en ny spelarpresentation ifrån Damer A? Näst på tur är fröken Gotland själv, nämligen Linnéa Uddin! Linnéa kom till Lunds VK förra året och gör sin andra säsong för klubben.  Hon är en härlig lagspelare med mycket energi!


Söta Linnéa utanför uddin-huset


Namn: Linnéa Uddin
Smeknamn: Neja
Ålder: *host*27*host*
Tröjnummer: 9
Position: Center/Höger
Modersklubb: Team Gotland VBK
Tidigare klubbar: Team Gotland VBK, IF Halmstad Volley, Hylte/Halmstad Volley, Lunds VK
Sysselsättning: Studerar till Trädgårdsingenjör i Alnarp
Längd: Ska bli 1,80 enligt osteopaten, men känner mig fortfarande som 1,78. smile
Civilstatus: Singel!
Varför valde du Lunds VK?
Trevlig klubb med bra engagemang på alla plan, "från lek till elit", och det passar mig bra. Sen att tjejerna i laget va så trevliga gjorde juh inte valet så svårt!
Tre saker ni inte visste om mig!
1. Tycker verkligen INTE om fötter!
2. Kan inte överleva utan chips.
3. Har alldeles för många skor!
Vem i laget är:
Klumpigast? TANSCHA!
Roligast? Förmodligen Tanja när hon trillar på sig själv, annars får Johanna ofta mig på bra humör!
Mest högljudd? Haha, jag hör min egen röst ganska ofta, och har juh alltid en hes röst efter varje match, men Karin har verkat bra på det. Annars lyssnar jag nog mest till Lovisa.
Långsammast? Hm.. vet inte än, men nån utav de långa är det definitivt!


Linnéa in action

I morgon kommer en ny spelare så glöm inte att kolla in här i morgon också!
Ha det fint Damer A!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar