header

header

onsdag 24 oktober 2012

Spelarpresentation

Hej!

Då har vi kommit till den näst sista spelaren i Damer A för den här säsongen. Låt oss presentera Josefine Kostin. Josefine var och tränade några gånger med oss redan förra året och vi är glada att hon i år kan vara med och satsa med oss. Josefine har precis startat sin passarkarriär här i Lund och med lite mer träningen kommer detta gå galant :) Så varsågod och fortsätt att läsa så kommer lite mer info om Fröken Kostin.

Söta Josefine
Namn: Josefine Kostin
Smeknamn: Kostin
Ålder: 25
Tröjnummer: 7
Position: Nybliven passare
Modersklubb: Gislaveds VK
Tidigare klubbar: Gislaveds VK, VUGI och Stockholms Vingar
Sysselsättning: Studerar till socionom
Längd: 174
Civilstatus: Singel

Varför valde du Lunds VK?
Härliga (!) lagkamrater och mysig klubb med spel för alla!

Tre saker ni inte visste om mig!
1. Min drömlängd när jag var yngre var 168,3...
2. Är rädd för nattfjärilar och silverfiskar
3. Pratar i sömnen; ibland så högt att jag väcker mig själv...

Vem i laget är:
Klumpigast?: Tanja smile
Roligast?: Alla, men någon som får mig att dra extra mycket på smilbanden är Falken och Lovisa
Mest högljudd?: Linnéa är härligt pratglad wink


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar