header

header

tisdag 16 oktober 2012

Spelarpresentation

Förra spelare vi presenterade var ju vår Fröken Gotland, så varför inte presentera vår andra öbo nämligen Fröken Åland, Tanja Sjöblom! Tanja är som många andra inne på sin tredje säsong i klubben och är en riktigt härligt tjej. I nästan alla andras presentationer har Tanja valts ut till lagets klumpigaste (och inte utan anledning ;)). Läs vidare för att se vem Tanja själv tycker är lagets klumpigaste person.
Fina Tanja
Namn: Tanja Sjöblom
Smeknamn: Pekki, Tanscha, Åland
Position: Center
Modersklubb: Jomala Ik
Tröjnummer: 5
Sysselsättning: studerar till arbetsterapeut
Civilstatus: Sambo med Tobi Toffifee
Längd: 185cm


Varför valde du Lunds VK?
Började studera på Lunds universitet och tog då kontakt med klubben. Sen dess har jag varit fast, bra klubb och ett super härligt lag.

Tre saker ni inte visste om mig!
1 har spelat trumpet, dock var ingen besviken när jag slutade
2 kan gå ner i spagat 
3 blir illamående av ljudet från blöta gummiskor på golv


Tanja servar i Idrottshallen
Vem i laget är?...
klumpigast? Inte jag iaf, eheh.
roligast? Issa och hennes skämt kan ge en ett ordentligt skratt emellanåt 
tröttast? Naciye brukar kunna vara rätt så trött
mest högljudd? Måste nog säga Linnea jag med


Ha det fint /Damer A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar