header

header

lördag 21 januari 2012

Presentation av Linnéa Uddin

Hej!

Vi hade tänkt att ni bloggläsare inte bara skulle kunna kolla på våra träningar och få lite inside där ifrån, ni ska nämligen få top secret information om våra spelare!

Först ut är en av våra nya spelare, Linnéa Uddin!

Namn: Linnéa Uddin

Kommer från: Visby

Ålder: 26 år

Längd: 178 cm

Civilstatus: I ett särbo-förhållande

Gör: Pluggar till Trädgårdsingenjör (med designinriktning), är i dagsläget tjänstledig från Hotel Tylösand där jag arbetar som receptionist.

Intressen utöver volleyboll: Musik av alla slag, Middagar med goda vänner, Mina sibiriska katter.

Tidigare pluggar:Team Gotland (div. 2), IF Halmstad Volley (div. 1+ allsvenskan), Hylte/Halmstad Volley (elitserien)

Varför började du spela i Lunds VK: Jag ville fortsätta spela volleyboll efter flytten ner till skåne men visste inte i vilken utsträckning jag skulle ha tid med det! (Så det är väl därför jag kommer in lite sent i serien.) Men Lunds VK verkade vara en seriös klubb, med bra engagemang i hela klubben. Jag gillar breda klubbar, som både kan ha elitsatsning samt kidzvolley för de minsta. Sen att damlaget innehåller kanontjejer både på och vid sidan av planen gjorde juh att jag efter första provträningen blev lite fast!

Bästa med laget: Alla tjejerna! Det ska bli kul att se laget utvecklas ännu mer!

Övrigt: Vill bara tacka för ett varmt välkomnande in i klubben!

Kram/Neja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar