header

header

torsdag 9 februari 2012

Spelarpresentation av Lovisa Biggan Berg

Hej!

Hoppas ni alla mår finfint! Vi har nu anlänt till superettans poängdrottning, nämligen spikern

Lovisa Bergh:


Namn: Lovisa Bergh


Kommer från:  Svedala



Ålder: 23 år



Längd: 179 cm (har dock mätt 180 cm på en bra dag)



---> Civilstatus: Singel  <---



Arbetar med/pluggar till: Läser nu min 6:e termin på sjukhusfysikerprogrammet på Lunds Universitet



Andra intressen än volleyboll: Umgås med vänner/familj, beachvolley och matlagning.


Tidigare klubbar: Svedala volley, RIG Falköping och Sollentuna VK

Började spela med Lund för att: Det var min vän Issa som redan spelade i laget som föreslog att jag skulle komma och provträna och efter det var jag fast. Laget var härligt och klubben var kanon så det var inget svårt val.

Bästa med laget: Ett underbart lag som gör varje träning till ett nöje! 

Övrigt: Älskar chips och min morgonrock

Lovisa till vänster tillsammans med lagkamraterna Elin L och Tanja

Lovisa in action

Lovisa har nummer 8 på tröjan och är alltid fin i håret


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar